Au pair in Melbourne

Few weeks left

Hoi allemaal!

Zoals de meeste van jullie wel weten gaat mijn grote avontuur in Australie bijna beginnen. 7 januari stap ik dan eindelijk op het vliegtuig Down Underrrrr.

First stop, Sydney. Dit is de meetingsstad van mijn aupair organisatie. We hebben daar een oriëntatie weekje om bankzaken, EHBO cursus etc te fixen. Dit samen met andere au pairs over de hele wereld. Ook hebben we vrije momenten, dus de eerste drankjes zullen vast en zeker al genuttigd worden

Daarna is het tijd om door te vliegen naar Melbourne, om mijn family te ontmoeten, The Andersons! 6 maanden neem ik de zorg van hun te schattige tweeling Charlie en Oscar (3,5 jaar) op me. Ik kan niet wachten om hun eindelijk te ontmoeten!

Natuurlijk moest hier het een en ander aan vooraf gaan, wat dan ook bijna allemaal rond is. Visum en ticket zijn in de pocket, en ook mijn WWCC (Working With Children Check) is aangevraagd.

Ik zal jullie wekelijks (deze belofte ga ik waarschijnlijk breken) op de hoogte houden hoe mijn leven er in Australie uit gaat zien.

Eerst mezelf nog even goed volproppen tijdens de feestdagen

Tot snelllll

X

Chantal

Reacties

Reacties

Cora Straver

Veel plezier!!! ( we gaan je wel missen hoor )?❤️?

Cynthia

Heel veel plezier meis!! Pas goed op je zelf ?❤️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!