Au pair in Melbourne

Sydney it is!

Hoiiii,

Gisteravond ben ik eindelijk in Sydney aangekomen. Wat een marteling om bijna 23 uur op 20cm2 door te moeten brengen. Maar he, je moet er iets voor over hebben he. Uiteraard is het niet allemaal soepel verlopen; mijn organisatie was namelijk even vergeten mij op te pikken op het vliegveld. Of ik nu niet even zelf vervoer naar mijn hostel kon fixen. Joe, eerste missie in de pocket.

Het WakeUp! hostel waar ik verblijf is super tof. Veel backpackers, dus alleen maar gezelligheid. Er wordt hier elke avond wat georganiseerd. Van filmavonden tot feestjes met local DJ'S. Super chill dus.

Gister was een van de warmste dagen sinds lange tijd in Sydney, 47° C. Gelukkig is het vandaag een stuk koeler, wat mijn tripje door de stad een stuk aangenamer maakte. Wat een leuke mensen hier zeg, allemaal zo vriendelijk en enthousiast. Stuk beter dan ons norse landje.

Morgen middag wordt er door het hostel een citytrip georganiseerd naar onder andere Bondi Beach. Ik zal dan wat meer foto's toevoegen!

Cheers mate!


Reacties

Reacties

Daan

Wat fijn iets van te horen! Uiteraard was er iets fout gegaan, echt iets voor jou hihi.
Leuk dat je zo enthousiast bent over het Hostel en de feestjes ; ) geniet er van lieverd
??

Elise

Heel veel plezier en fijn dat je heel bent aangekomen! Liefs x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!