Au pair in Melbourne

Citygirlllll

G'dayyyy

Ondertussen ben ik helemaal gesetteld in het Australische leven en ik kan jullie vertellen, het bevalt prima. Wat een laid back leventje hier. Iedereen is zooooo chill en maakt zich praktisch nergens druk om. Ik kan het serieus iedereen aanraden hier naartoe te verhuizen.

Maar goed, ik zal jullie weer even een update geven van mijn afgelopen weken.

Ik heb ondertussen een redelijk goed ritme uitgevonden met de twins. Ze zijn vrij makkelijk in de omgang en overal enthousiast voor te krijgen. In dat opzicht heb ik dus een vrij makkelijke baan, alhoewel ze vrij full on kunnen zijn. Op het moment zijn ze helemaal into vader en moedertje spelen, en ik mag het konijn zijn. Lucky me! Ook gaan we elke vrijdag naar the playcenter zodat ze lekker rond kunnen rennen en al hun energie kwijt kunnen. (Dit is puur uit eigen belang, na een hele week zijn een paar uurtjes rustig zitten erg welkom.)

Ik heb ondertussen ook een vriendengroep gemaakt, met hele toffe mensen. De meeste meiden zijn ook au pair, of zijn hier komen wonen. Vorig weekend hadden we pre drinks bij een van de meiden. Ze woont in een appartement midden in de stad met een megaaaaa geweldig uitzicht. Daarna hebben we het uitgaansleven van Melbourne opgezocht, wat super tof is. Het nadeel is dat ik een uur van de stad woon, dus pas om 9 uur in de ochtend eindelijk mijn bed kon begroeten.

Deze week was vrij rustig, vandaag afgesproken in de stad voor wat sightseeing. Melbourne is vrij creatief, dus er zijn veel street artists wat super cool is om te zien. Er zitten echt een paar hele getalenteerde mensen bij. Ook zijn er vele soorten kunst, wat heel leuk is om te zien. Melbourne is ook de stad van het eten en de wijn, dus ik heb absoluut de goeie keuze gemaakt. :)

Dit weekend staan er weer gezellige avonden op de planning, dus dat wordt weer lam over de straten van Melbourne rollen. (Grapje pap en mam) Het nadeel hier is dat alcohol bizar duur is, dus is het of goedkope wijn drinken of je weeksalaris er aan uitgeven.

ik ga mijn bed maar weer eens opzoeken, aangezien ik om 6.30 weer twee apen om me heen heb hangen.

Cheers!

Als jullie vragen of iets hebben, stel ze gerust hieronder. (Voelt als een spreekbeurt dit)


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!