Au pair in Melbourne

Ik leef nog!

G'dayyyyy

Zoals jullie allemaal wel gemerkt hebben is het een keer per week schrijven niet bepaald een succes, zelfs maandelijks is nog een hele opgaven. Dingen bijhouden is niet helemaal mijn ding. Maar zo aardig als ik ben zal ik jullie niet lastig vallen met ellendig lange dag beschrijvingen. We doen even snel de hoogtepunten en algemene welbevindingen.

Begin maart ben ik voor een weekendje naar Brisbane gegaan met een groepje meiden die ik ontmoet had op de orientatiedagen. Super leuke tijd gehad, veel clubs van binnen gezien, hier en daar nog wat kangaroos gevoerd en als kers op de taart een ongemakkelijke omhelzing gehad met een koala. De ultieme toerist uitgehangen dus. Ze noemen Brisbane de Sunshine coast, zal je zien als ik er ben dat het regent en bewolkt is. Achja, je kan niet alles hebben he.

Verder is het leven hier heel goed te doen, het weer wordt wel minder. De winter komt langzaam steeds dichterbij. Tot nu toe nog wel temperaturen rond de 20 graden, dus op zich weinig te klagen. Leven met de kids is verder ook prima, ook al zijn ze soms een behoorlijke uitdaging. Kunnen erg sterke persoonlijkheden hebben, maar met wat strikte regels en creativiteit zijn ze vooral ook heel lief en schattig. We doen veel leuke dingen zoals; naar de bios gaan, lunchen, playcenter, naar het zwembad etc. Godzijdank zijn ze gestopt met muziekles, wat een saaie bedoeling was dat zeg. Verder zijn we afgelopen zondag naar Sea Life geweest in Melbourne, ik was geloof ik enthousiaster dan de kinderen zelf. Je kan hier zelfs duiken in het aquarium, best cool. In het weekend spreek ik meestal af met vrienden of houd ik lekker een chill dag, en geloof me die heb je nodig na een week met die kleine apen.

Jo is nu al een week op zakenreis en komt zaterdag weer terug, dus het waren deze 2 weken even wat harder werken. Maaaaar al het harde werk word beloond, want 5 mei gaan we op vakantie naar Tasmanie. Ben heel benieuwd, hoop goeie verhalen gehoord. Als ik terug ben zal ik daar wel meer over vertellen.

See yaaaa

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!